זוגות רבים בוחרים לנפוש במהלך סופשבוע או במהלך החגים באזור צפון הארץ. מדובר על אזור רחב, ירוק ברובו, אשר משלב בתוכו סגנונות נופים שונים וכן אפשר למצוא בו מגוון רחב של יישובים בעלי אפיונים שונים.

כאשר זוג בוחר לנפוש בצפון הארץ, הוא יכול למצוא לעצמו, מעבר לנופש עצמו, פעילויות שונות שיכולות "להרגיע" אותו ולאפשר לו ליהנות מחוויה ייחודית, כזו שמשנה מעט את השגרה, מטעינה אותו ועוזרת לו לחזור לתפקוד היומיומי בכוחות חדשים. זאת כמובן בהנחה והוא עושה את הבחירה הנכונה ומשתמש בה בצורה מדויקת.

איך מתכננים סופשבוע בצפון?

בשביל להנות מסופשבוע בצפון, צריך לתכנן הכל או לפחות הכל בצורה כזו, ששום דבר לא יישכח ולא יהיה צורך לאלתר. ככל שהדברים יהיו יותר מתוכננים, כך יהיה קל יותר ליהנות מהנופש מחד ומאידך, לא יהיה צורך להתעסק בדברים שיכולים להפריע.

למשל, אם רוצים, כפי שנציג בהמשך, ליהנות מאטרקציה כגון שייט עצמי בכנרת, אז רצוי מאוד לברר את הפרטים מראש, לדעת איפה אפשר לשכור סירה, מתי, כמה זמן וכמה זה עולה. ברגע שכל הפרטים ידועים, אז הרבה יותר קל לתכנן את הדברים ולא צריך להתמודד עם דברים לא צפויים ולאתר.

מעבר לכך, צריך להחליט מה בדיוק יכול להתאים לנו בנופש שכזה. מה יכול להרגיע אותנו, מה יכול לשרת אותנו בתנאים שעומדים לרשותנו, בין אם זה מבחינת עלויות, מזג אוויר או דברים אחרים שיכולים להשפיע על הבחירה שלנו. ככל שנבדוק את הדברים מראש ונחליט לגביהם, אז יהיה לנו יותר לקבל החלטה.

פעילויות שיכולות להרגיע אותנו

בחלק זה של המאמר, נציג חמש פעילויות שיכולות להרגיע אותנו ולאפשר לנו להטעין את המצברים ולחזור אל שגרת היום יום שלנו עם כוחות מחודשים. מדובר על פעילויות שגם יכולות להיות מהנות ומרגיעות וגם לייצר זיכרונות וחוויות חדשים.

שייט עצמי בכנרת – אחת הפעילויות המרגיעות ביותר שיש הוא שייט עצמי בכנרת. אנחנו שוכרים סירה ויוצאים לשייט באופן עצמאי במשך זמן מה. הכנרת מאפשרת לנו לשוט מצד לצד, בחופים מסוימים, בין אם זה בשעות הבוקר ובין אם זה לפנות ערב, בזמן השקיעה.

ג'קוזי – בהרבה מאוד בתי הארחה, צימרים ומקומות אחרים אפשר ליהנות מג'קוזי פנימי או חיצוני. בשניהם אנחנו יכולים ליהנות מזמן בו נשהה בתוך המים ונוכל להרגיע את עצמנו. יש לנו אפשרות להשתמש בו מתי שנרצה.

עיסוי – בזמן נופש בצפון אנחנו יכולים להזמין צוות שיספק לנו טיפולי עיסוי או ללכת למקום שמספק טיפולי עיסוי מסוגים שונים.

ארוחה טובה – באזור הצפון אפשר למצוא מגוון רחב של מסעדות שם נוכל ליהנות מארוחה טובה, טעימה ומיוחדת.

טיול רגלי – אין כמו מסלול הליכה בטבע בשביל להרגיע את הנפש ולשחרר את הגוף.