מתכננים לקנות ג'קוזי? אתם עומדים להתפנק כמו שצריך! אבל רגע לפני שאתם ניגשים לבחור את הג'קוזי המושלם בשבילכם, הנה שלוש שאלות שכדאי לכם לשאול:

  1. מה מצפה לג'קוזי החדש שלכם? מובן מאליו שקיימים הבדלים משמעותיים בין ג'קוזי לשימוש ביתי, ג'קוזי המיועד לצימר או כזה שמיועד לבית מלון. על מנת להתאים את הג'קוזי לצרכים שלכם, עליכם להגדיר תחילה את הצרכים הללו. ענו לעצמכם על שאלות כגון למי מיועד הג'קוזי, כמה אנשים אמורים לעשות בו שימוש ובאיזו תדירות. כמובן שצריך גם לקחת בחשבון את תנאי השטח עצמם, כגון קיומה של האינסטלציה הנדרשת והשטח המוקצה להתקנת המכשיר.
  2. מה אתם מצפים מן הג'קוזי החדש שלכם? מכשירי ג'קוזי שונים מציעים שלל אפשרויות, כגון מהירויות משתנות, זרמי מים חמים או קרים וכדומה. ככל שבג'קוזי יש יותר אפשרויות כך גדלה תגית המחיר המוצמדת אליו, אולם כדאי גם לשקול האם אתם באמת זקוקים לכל האפשרויות הללו. בהחלט ייתכן שאינכם זקוקים לג'קוזי שמותקנים בו מנועים חזקים במיוחד, אלא תוכלו להסתפק בג'קוזי מעט יותר חלש ועדיין ליהנות ממנו עד מאוד, וזאת בידיעה שגם חסכתם כמה שקלים.
  3. תוצרת הארץ או תוצרת חו"ל? במקרה הזה התשובה היא חד משמעית לטובת הכחול לבן. מערכות ג'קוזי מתוצרת הארץ מותאמות טוב יותר לאקלים הישראלי, ניתן לבצע תחזוקה שוטפת באמצעות חומרים וכלים המיוצרים גם הם בישראל; כמו כן, ג'קוזי תוצרת הארץ ימנע מכם את הצורך להזמין חלקי חילוף או חומרים מיוחדים אחרים מחו"ל במקרה של תקלה או בעיה, כך שעלות תיקון הג'קוזי תהיה נמוכה יותר.