בין אם יש לכם ג'קוזי בבית לשימושכם הפרטי או בעסק לשימושם של אורחים מתחלפים, עליכם לוודא כי תחזוקת הג'קוזי שלכם מתבצעת באופן הנכון והיעיל ביותר האפשרי. כך תוכלו למנוע תקלות ובעיות בריאותיות ואף להאריך את חיי המכשיר. איך מתחזקים ג'קוזי כמו שצריך? חוסכים עלויות של תיקון ג'קוזי? הנה כמה טיפים:

  • את הג'קוזי מומלץ לשטוף לאחר כל פעם שמשתמשים בו, במיוחד אם הוא מותקן בספא או במלון ותחלופת המתרחצים בו גבוהה. יש להשתמש בחומרים מיוחדים המיועדים באופן ספציפי לשימוש בג'קוזי, על מנת שלא לפגוע בחלקים השונים או להעכיר את המים. אם הג'קוזי מותקן בבית ומיועד לשימוש של מספר אנשים קבוע ומצומצם, ניתן לשטוף אותו ולהחליף את המים שבו גם בתדירות של שלושה חודשים לכל היותר.
  • מומלץ לשטוף את הפילטרים של הג'קוזי לכל הפחות פעם בשבועיים, ועדיף אפילו פעם בשבוע. כך ניתן לוודא שכל החלקים הפנימיים שלו נקיים משאריות של שומנים, חלקיקי לכלוך או שיער, ולמנוע סתימה של המנוע.
  • אם בעת הרחצה בג'קוזי מרגישים תחושת עקצוץ או שמתגלה עכירות במים, יתכן שיש צורך לטפל בחומציות שלהם. הטיפול מתבצע באמצעות נייר לקמוס, המשנה את צבעו על פי רמת החומציות במים שמסביבו. יש להניח את פיסת נייר הלקמוס בתוך מי הג'קוזי, להמתין מספר שניות ולהתבונן בצבע שהתקבל על הנייר: אם הוא נעשה אדום, פירוש הדבר שחומציות המים נמצאת במידה הנכונה. אם הצבע המתקבל הוא ורדרד, אזי החומציות נמוכה, כלומר המים מזוהמים ויש לאזן אותם באמצעות התאמת רמת החיטוי שלהם לגובה הרצוי.