כבכל מכשיר חשמלי, גם הג'קוזי עשוי להתקלקל מעת לעת בגלל תקלות או בעיות שונות. כך לדוגמה ג'קוזי שעומד ללא שימוש לתקופה ארוכה, במיוחד באקלים לח, עלול להגיע למצב שבו הוא יוצר קצרים חשמליים בחדר או בכל הבית. על מנת למנוע את המצב הזה ולדחות הגעה של טכנאי ג'קוזי רצוי להפעיל את הג'קוזי בכל שש שעות לערך, במיוחד באיזור לח ובתקופה שבה הוא אינו נמצא בשימוש, וזאת בעלות חשמל חודשית משוערת של כ-40 ש"ח בלבד.

הג'קוזי עלול ליצור קצר חשמלי גם במקרים אחרים. כך למשל אם קיימת רטיבות בתוך החלקים הפנימיים של המנוע עקב בלאי של אחד מן החלקים, יש להחליף באופן מיידי את החלק הבלוי בחדש.

תקלה נפוצה אחרת עשויה להתגלות בגוף החימום, המשמש לשמירה על הטמפרטורה הרצויה של המים. באופן כללי המים נכנסים אל המנוע של הג'קוזי דרך גוף החימום אשר מעלה את טמפרטורת המים לזו שהוגדרה לו מראש. על מנת למנוע התלהטות ושריפה, המנוע מופעל אך ורק כאשר קיימת זרימת מים בצינורות הג'קוזי, אולם במקרים של תקלות בגוף החימום עלולים להיווצר קצרים חשמליים ואפילו דליקות.

כמו כן, בהיעדר תחזוקה מתאימה לג'קוזי, רבים נתקלים לעיתים בבעיות כמו מים עכורים עם ריח לא נעים, מה שעשוי להעיד על צורך בניקוי יסודי וחיטוי של המערכת והחלקים הפנימיים; או בלחץ מים חלש מדי, שבדרך כלל נוצר בשל סתימה של המנוע או הפילטרים כתוצאה מהצטברות אבנית ולכלוך אך עשוי גם לנבוע מבעיה באחד המנועים. במקרה כזה יש להזמין טכנאי שיתקן או יחליף את החלק הפגום.